Subject: EN_ määrus_Antsla valla lemmikloomade registri asutamine ja põhimääruslemmikloom
From: "Tiina Trump" <[email-masked]>
To: "ria" <[email-masked]>, "Automaatvastus" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 16:42:37 +0200

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere!

Antsla Vallavalitsus koostas määruse eelnõu "Antsla valla lemmikloomade
registri asutamine ja põhimäärus".  Kuna kehtivas
põhimääruses oli  mitmeid vastuolusid ja muutunud on ka õiguslik alus,
siis võtame vastu määruse uues redaktsioonis.
Kehtiva PM kohta on tehtud tähelepanekud RIHA-s.
Kas on võimalus, et keegi Teie töötajatest vaatab üle määruse eelnõu.
Kas määruse eelnõu § 17 lg 1 p 3 on selliselt sobiv.
Kehtivas määruses on:
"3) kolmandale isikule põhjendatud huvi korral taotluse alusel " ,
kuid selle kohta on RIHA-s tehtud märkus  et lisaks põhjendatud huvile
peab kolmandal isikul esinema ka  õiguslik alus andmete saamiseks.
Arutasin teemat ka Eero Vegmanniga, kelle poolt on tehtud tähelepanekud
RIHA-s.
Tema soovitus oli, et saadaks määruse eelnõu Teile ülevaatamiseks.

Parimate soovidega

--

Lugupidamisega

Tiina Trump
kantselei peaspetsialist
Antsla Vallavalitsus

Tel: 785 5004
Mob: 523 3589
e-post: [email-masked]